Friday, September 25, 2015

camere spion wireless


Cea mai buna calitate a imaginilor de pe piata. Alte trasaturi caracteristice ale acestor camere mai sunt si cele de a permite posesorului sa vizualizeze in timp real inregistrarea.
            Am achizitionat camera initial doar pentru a supraveghea garajul, ulterior am folosit-o si cu un alt scop. Nu am avut probleme in privinta montarii sau folosirii – camera a venit la pachet cu un minisuport, ce a facut totul mai usor. Alt gadget care l-a mai avut incorporat a fost un microfon cu care auzeam ce se intampla in jurul camerei, foarte util la nevoie. Transmiterea in timp real a fost principalul motiv pentru care am comandat-o: am putut astfel sa vad direct pe monitorul PC-ului daca cineva intra in garaj si daca umbla in lucrurile din el sau la masina. In privinta rezolutiei nici nu se pune vreo problema: am putut sa vad pana si cele mai neinsemnate detalii, totul a fost bine surprins si de o claritate foarte buna.
            Asa cum am spus, dupa ce am rezolvat problema din garaj, am demontat-o, iar datorita dimensiunilor sale reduse, am putut sa folosesc camera spion atat la exterior cu garajul, cat si la interior pentru cealalta problema a mea: supravegherea celui mic in lipsa mea din camera cu pricina. Datorita formei si design-ului, nu i-a dat celui mic de banuit si am fost foarte multumit de ea cat timp am folosit-o si asa.
            Stiu un amic care a avut probleme in trecut ca nu reusea sa tina sub supraveghere curtea, i-am recomandat un sistem de supraveghere format din aceste camere, ulterior reusind sa surprinda tot ceea ce avea nevoie pentru niste idei concludente. Mi-a multumit pentru ajutorul acordat, reusind astfel sa ii introc un favor ce mi-l facuse mai demult.
            In final, recomand aceasta categorie de camere performante tuturor celor ce doresc sa aibe parte de cea mai rapida, completa si la indemana monitorizare posibila!

No comments:

Post a Comment